Emisní norma EURO 7 bude výrazně přijatelnější, než navrhovala Evropská komise
Návrh nové emisní normy EURO 7 bude nakonec výrazně mírnější, než bylo původně navrženo.
Doporučení redakce: navštivte pivní lázně a wellness v Nepomuku.
Návrh nové emisní normy EURO 7 bude nakonec výrazně mírnější, než bylo původně navrženo.
Dne 19.7.2023 na jednání Výboru stálých zástupců COREPER I představila Česká republika své výhrady vůči současnému návrhu emisní normy EURO 7 zástupcům Španělska, které od 1. července předsedá Radě EU.
Česká republika společně s Francií, Itálií, Slovenskem, Rumunskem, Bulharskem, Maďarskem a Polskem odmítá současnou podobu návrhu emisní normy EURO 7 a prosazuje významné úpravy textu.
Česká republika, Německo, Itálie, Polsko, Rumunsko, Maďarsko, Slovensko a Portugalsko mají výhrady k současné podobě návrhu nové emisní normy EURO 7 a budou požadovat odložení její účinnosti a některé země i zmírnění jejich parametrů.
Evropská komise by měla zvážit všechny problematické aspekty a vůbec potřebnost nového standardu Euro 7 pro lehká a těžká vozidla.
Evropská komise by měla zvážit všechny problematické aspekty a vůbec potřebnost nového standardu Euro 7 pro lehká a těžká vozidla.
Evropská komise by měla zvážit všechny problematické aspekty a vůbec potřebnost nového standardu Euro 7 pro lehká a těžká vozidla.
Evropská komise by měla zvážit všechny problematické aspekty a vůbec potřebnost nového standardu Euro 7 pro lehká a těžká vozidla.
Evropská komise by měla zvážit všechny problematické aspekty a vůbec potřebnost nového standardu Euro 7 pro lehká a těžká vozidla.
Evropská komise by měla zvážit všechny problematické aspekty a vůbec potřebnost nového standardu Euro 7 pro lehká a těžká vozidla.